Tisztelt Ügyfeleink!
Media80 - 2020. 11. 05.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy hétfőtől, azaz 2020. november 9. napjától kezdődően a járványügyi helyzetre való tekintettel változik a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje.
Tisztelt-Ugyfeleink

A hivatali ügyintézés elsősorban elektronikus és postai úton történik, továbbá lehetőségük van a Szigetszentmiklós, Kossuth L. u. 2. szám alatti főépületnél és az Adóhatósági Osztálynál elhelyezett postaládába leadni beadványukat.

Személyes ügyfélfogadásra csak előzetes bejelentkezés alapján lesz lehetőség. Időpontfoglalási igényeiket a 06/24/505-505 telefonszámon vagy a 06/80/180-103 zöldszámon, illetve a varoshaza@szigetszentmiklos.hu email-címen fogadjuk. A későbbiekben a honlapon további elektronikus elérhetőséget is biztosítani fogunk. A Szervezési Osztályon, az Adóhatósági Osztályon, a Településrendezési Osztályon és a Városfejlesztési Projekt Osztályon személyes ügyfélfogadás nem lesz.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a házasságkötéseken az anyakönyvvezetővel, a házasulandókkal és a tanukkal együtt, összesen  45 fő vehet részt.

Megértésüket köszönjük!