A pályázat benyújtásának feltétele:
- pályázatot nyújthat be az a személy aki a 2310 Szigetszentmiklós, Szent Miklós útja 9. sz. alatti épületben lévő valamely önkormányzati bérlakásra érvényes bérleti szerződéssel rendelkezik és ott életvitelszerűen lakik,
A pályázat tartalmi követelményei:
- a pályázónak a pályázatában meg kell határoznia az általa vállalt bérleti díj mértékét (minimum/induló bérleti díj: 300,- Ft/m2/hó),
- a pályázónak pályázatában el kell fogadnia, hogy a tároló bérleti szerződésének időtartama 1 év határozott időre szól, mely a rendelet szerint hosszabbítható,
- a pályázónak a pályázatában vállalnia kell, hogy a helyiséget kizárólag tárolási célra használja, ott egyéb tevékenységet nem végez,
- a pályázónak a pályázathoz csatolnia szükséges az igazolást arról, hogy köztartozása, bérleti díj, vagy végrehajtható közüzemi díj hátraléka nincs
- a pályázónak a pályázathoz csatolnia szükséges az aláírásával elfogadott adatkezelési tájékoztatót
Pályázat benyújtásának határideje: 2021.10.31.
Pályázat benyújtásának módja:
- e-mailen a varoshaza@szigetszentmiklos.hu címre vagy személyesen a Polgármesteri Hivatal portáján, illetve postai úton a 2310 Szigetszentmiklós Kossuth L. u. 2. címre, kérjük a borítékra ráírni: „Önkormányzati nem lakás célú helyiség pályázata”.
Kiegészítő információk: A pályázat beadási határidejének lejárta után ártárgyalás kerül megrendezésre és az érvényes pályázatot benyújtók között a tárgyalás során a legmagasabb bérleti díjat felajánló nyeri a pályázatot a Képviselő-testület döntése alapján. A pályázatnak formanyomtatványa nincs. A pályázathoz tartozó adatkezelési tájékoztató a pályázati felhívás elválaszthatatlan részét képezi, lsd. csatolmány.
A Képviselő-testület döntése ellen jogorvoslati lehetőségnek nincs helye.
További információ: Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal, Városüzemeltetési Iroda Herbszt Ágnes településüzemeltetési ügyintéző, +3624505642, herbszt.agnes@szigetszentmiklos.hu
Adatvédelmi tájékoztató megtikenthető ITT