Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal Jegyzője Iktató-irattáros munkakörbe munkatársat keres
A meghirdető szerv: Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal
2310 Szigetszentmiklós Kossuth Lajos utca 2.
A meghirdetett munkahely, beosztás: Szervezési Osztály Ügyviteli Iroda Iktató-irattáros munkakör határozatlan időre hat hónapos próbaidővel
Alkalmazási feltételek és szakmai követelmények:
• magyar állampolgárság,
• büntetlen előélet,
• cselekvőképesség,
• legalább középfokú végzettség,
• monotonitás tűrés,
• jó problémamegoldó képesség,
• önálló munkavégzésre való képesség,
• megbízhatóság, pontosság, precizitás.
Feladatai:
• Bontja, érkezteti a személyesen, postai úton és hivatali kapun érkezett küldeményeket,
• Küldemények csoportosítása szervezeti egységek, illetve ügytípus szerint, több tárgykörre vonatkozó irat esetén másolatokat készít, papír alapú iratokat szkenneli,
• Bejövő/kimenő iratok ASP Keretrendszerben lévő Iratkezelő szakrendszerben való iktatása, rögzítése, adatok karbantartása, előadó ívek elkészítése, azok fizikai mozgatása,
• Ügyiratok irattárolásával kapcsolatos mindennemű feladatok ellátása,
• Ügyiratok bérirattárunkból történő kikérése, visszatárolása,
• Ügyiratok bérirattárunkba történő betárolásának előkészítése,
• Eseti ügyfélirányítói munka ellátása.
Előnyök az elbírálásnál:
• közigazgatásban szerzett legalább egy éves szakmai gyakorlat,
• jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
• adminisztratív területen szerzett tapasztalat,
• felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel),
• ASP iratkezelő szakrendszer ismerete.
Illetmény és egyéb juttatás:
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) előírásai, valamint a köztisztviselők illetményéről, valamint a köztisztviselőket megillető egyes juttatásokról és támogatásokról szóló Szigetszentmiklós Város Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2012. (II.01.) önkormányzati rendelete alapján.
A jelentkezéseket
• e-mailben, fényképes szakmai önéletrajzzal (a 45/2012. (III.20.) Korm.rendelet 1. melléklete szerint),
• az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolatával,
• hozzájáruló nyilatkozattal, miszerint a benyújtott pályázati anyag személyes adatait a pályázati eljárásban résztvevők megismerhessék, kezelhetik,
• három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (másolat, vagy igazolás) csatolásával
Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal Jegyzőjéhez címezve a humanpolitika@szigetszentmiklos.hu e-mail címre kell megküldeni “Iktató-irattáros munkakör” jeligére.
A pályázat beérkezésének határideje: 2023. szeptember 27.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. október 2.
Az állás betöltésének időpontja: Elbírálást követően azonnal.
Érdeklődni lehet:
A Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal Szervezési Osztály Ügyviteli Iroda vezetőjénél (Gulyás Nikoletta: +36-24/505-572) telefonon.
Szolgáltatók
Közvilágítás hiba bejelentő
Kóbor állatok bejelentése, NFC biléta
Infopont plakátok
Kisváros újság
Kiemelt projektek
Programajánló
Galéria
Általános közzétételi lista
Hatályos rendelettár >
Szerződéses partnerek adatkezelése és biztonságos adattovábbítási lehetőségek
Jogszabályon alapuló közzétételi kötelezettség
Magyar Államkincstár
Pest Megyei Békéltető Testület
Országgyűlési képviselő
Kormányablak
Szigetszentmiklósi Járásbíróság
Szolgáltatók
Közbeszerzések
Közjegyző
Falugazdász
Hirdetmények
Aktuális ajánlattételi felhívások
Aktuális pályázatok
Az Ipari és kereskedelmi hatóságoknak a jogszabályok alapján megjelenítendő adatok
Jogszabályon alapuló közzétételi kötelezettség
Állásajánlatok
Anyakönyvi hírek
NAV információk
Beszámolók, közhasznúsági jelentések
Elszállított gépjárművek
Polgármester
Alpolgármester
Jegyző
Aljegyző
Országgyűlési képviselő
Képviselő-testület tagok és munkatervek
Képviselő-testületi és bizottsági ülések anyagai
Hatályos rendelettár >
Képviselő-testületi tagok önéletrajzai, vagyonnyilatkozatok
Bizottságok
Rendeletek kihirdetése
Nemzetiségi Önkormányzatok
Koncepciók