A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatóságának kirendeltségei NAV-ablakaiban az ügyfélfogadás december 27. és 29. között szünetel. Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, ha teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat!
Az adózók személyes ügyintézését az említett időszakban az igazgatóság központi ügyfélszolgálata 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15., valamint a fővárosban az Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatóság ügyfélszolgálata (Budapest XIII. ker., Dózsa György út 128-132.) biztosítja az alábbi nyitvatartással:
2023. december 27. 8:30 – 12:30
2023. december 28. 8:30 – 12:30
2023. december 29. ZÁRVA
A hónap többi napján a megszokott nyitvatartással érhetők el az ügyfélszolgálataink.
A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a fenti nyitvatartási időben hívható.
Megértésüket köszönjük!
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatóság
Szolgáltatók
Közvilágítás hiba bejelentő
Kóbor állatok bejelentése, NFC biléta
Infopont plakátok
Kisváros újság
Kiemelt projektek
Programajánló
Galéria
Általános közzétételi lista
Hatályos rendelettár >
Szerződéses partnerek adatkezelése és biztonságos adattovábbítási lehetőségek
Jogszabályon alapuló közzétételi kötelezettség
Magyar Államkincstár
Pest Megyei Békéltető Testület
Országgyűlési képviselő
Kormányablak
Szigetszentmiklósi Járásbíróság
Szolgáltatók
Közbeszerzések
Közjegyző
Falugazdász
Hirdetmények
Aktuális ajánlattételi felhívások
Aktuális pályázatok
Az Ipari és kereskedelmi hatóságoknak a jogszabályok alapján megjelenítendő adatok
Jogszabályon alapuló közzétételi kötelezettség
Állásajánlatok
Anyakönyvi hírek
NAV információk
Beszámolók, közhasznúsági jelentések
Elszállított gépjárművek
Polgármester
Alpolgármester
Jegyző
Aljegyző
Országgyűlési képviselő
Képviselő-testület tagok és munkatervek
Képviselő-testületi és bizottsági ülések anyagai
Hatályos rendelettár >
Képviselő-testületi tagok önéletrajzai, vagyonnyilatkozatok
Bizottságok
Rendeletek kihirdetése
Nemzetiségi Önkormányzatok
Koncepciók