x Széchenyi 2020
photo

Ajánlattételi felhívás – Szigetszentmiklósi Csicsergő Óvoda főzőkonyhájába sütő-pároló szekrény beszerzése

2022. január 25.
AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS

I. AJÁNLATKÉRŐ ADATAI
Neve: Szigetszentmiklós Város Önkormányzata
Címe: 2310 Szigetszentmiklós, Kossuth Lajos utca 2.
Telefonszáma: +36 (24) 505-504
E-mail címe: varoshaza@szigetszentmiklos.hu
Honlapja: www.szigetszentmiklos.hu
Kapcsolattartó személy neve: dr. Kissné Jeckel Anita
Beosztása: projekt szervező
Telefonszáma: +36 (24) 505-538
E-mail címe: 

II. SZERZŐDÉS MEGHATÁROZÁSA/TÁRGYA
Árubeszerzés az alábbiakban meghatározottak szerint:
Szigetszentmiklós Város Önkormányzata az Önkormányzati étkeztetési fejlesztések támogatása című pályázati felhívás keretében benyújtott „Szigetszentmiklósi Csicsergő Óvoda főzőkonyhájának elektromos hálózati rendszerének felújítása eszközbeszerzéssel (projektazonosító: 520334)” című projektjavaslatával vissza nem térítendő támogatásban részesült. A projekt megvalósításához kapcsolódóan projektjavaslatában részfeladatként egy darab sütő-pároló szekrény beszerzését vállalta. Ajánlatkérő a nyertes Ajánlattevővel egyösszegű adásvételi szerződést kíván kötni jelen ajánlattételi felhívásban meghatározottak szerint.

III. BESZERZÉS MEGNEVEZÉSE/TÁRGYA
Szigetszentmiklós Város Önkormányzata a Szigetszentmiklósi Csicsergő Óvoda (2310 Szigetszentmiklós, Posta köz 2., hrsz.: 3645) főzőkonyhájába egy darab FAGOR elektromos üzemű kombinált sütő-pároló szekrényt FAGOR SH102 készüléktartóval (továbbiakban berendezés) és egy db kézi 16 literes vízlágyítóval kíván beszerezni kiszállítással, üzembe helyezéssel és műszaki oktatással.

IV. BESZERZÉS MŰSZAKI TARTALMÁNAK/ELVÉGZENDŐ FELADATÁNAK MEGHATÁROZÁSA
Ajánlatkérő a Berendezést az alábbi főbb paraméterekkel kívánja beszerezni:
• Berendezés kapacitása: 10 x GN 2/1 (20 x GN 1/1)
• AISI 304 (18/10) minőségű rozsdamentes acél kivitel.
• Injektoros (direkt) vízbefecskendezés.
• Üzemmódok száma: 5
- párolás- légkeveréses sütés (max. 300 ºC-ig)
- kombinált sütés-regenerálás-tisztítás
• Digitális funkció beállítás + két „Scroll" gomb.
• Sütőtér előmelegítési funkció.
• Beépített multi-szenzoros maghőmérő.
• 3 sebességű ventilátor – 2 teljesítmény.
• "Cool Down" rendszer a főzőkamra gyors lehűtésére.
• "Auto-revers"" rendszer a ventilátor irányváltoztatására.
• Gyors ajtózárás rendszer.
• Hibajelző rendszer.
• Autodiagnosztikus ellenőrző rendszer.
• IPX-5 vedelem
• Feszültség:400 V – III+N 4x10+T-63 A
• Teljesítmény: 31,5 kW
• Súly: 250 kg
• Méret: 1130x1063x1117 mm

Ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által leszállított berendezés vonatkozásában 24 hónap teljes körű jótállást ír elő. A jótállás kezdő időpontja a berendezés beüzemelésének napja. Amennyiben a jótállás tekintetében jogszabály a fentieknél magasabb mértéket, vagy hosszabb kötelező alkalmassági időt határoz meg a berendezés tekintetében, akkor a vonatkozó jogszabály előírásait kell alkalmazni. Nyertes ajánlattevő köteles gyári garanciaigazolást kiállítani.
A Berendezést nyertes ajánlattevő köteles a teljesítés helyszínére kiszállítva, összeszerelt állapotban, szakember által beüzemelve átadni Ajánlatkérő részére használati karbantartási útmutató, garanciajegy átadásával és oktatási jegyzőkönyv lezárásával. A berendezés felett közvetlenül páraelszívó ernyő nem került kialakításra. A pára és gőz elvezetését az Ajánlatkérő saját költségén kívánja a berendezés közelében található ernyőbe elvezetni.
Nyertes ajánlattevő köteles a szükséges gépészeti (víz-szennyvíz elvezetés) és elektromos vezetékek kiépítését elvégezni a fali csatlakozási pont és a készülék között. A beszerelésnél figyelembe kell venni minden ide vonatkozó gyári előírást, utasítást, ami a biztonságos üzemeltetéshez szükséges. Nyertes ajánlattevő köteles a berendezés bekötéséhez szükséges minden eszközt biztosítani!
Kérjük az ajánlattevőket, hogy az ajánlatukban nevezzék még a leszállítandó berendezés (gép, készüléktartó, vízlágyító) pontos típusát.
Nyertes ajánlattevő köteles a berendezés beüzemelését megelőzően a beüzemelésről Ajánlatkérővel előzetesen egyeztetni!
Ajánlatkérő csak teljes körű ajánlatot fogad el!

V. TELJESÍTÉSI HATÁRIDŐ
A teljesítési határidő: a szerződéskötéstől számított 60 nap. Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.

VI. TELJESÍTÉS HELYE
Szigetszentmiklósi Csicsergő Óvoda (2310 Szigetszentmiklós, Posta köz 2., 3645 hrsz.)

VII. ÉRTÉKELÉSI SZEMPONTOK
Ajánlatkérő tárgyi beszerzésben a legkedvezőbb ajánlati ár szempontja alapján értékeli a beérkezett ajánlatokat. Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy az ajánlatok értékelése során Ajánlatkérő nettó Ft ajánlati ár + ÁFA értékének összegét, azaz a bruttó egyösszegű ajánlati árat veszi figyelembe!

Kérjük, hogy az egyösszegű ajánlati árat úgy határozza meg, hogy az ajánlati ár magában foglalja a teljesítéssel összefüggésben nyertes Ajánlattevő oldalán felmerült valamennyi díjat és költséget. Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy az ajánlati áron felüli, további díjazásra vagy költségtérítésre nem tarthat igényt jelen beszerzési eljárás alapján kötendő szerződés szerinti feladatainak ellátása kapcsán. Az ajánlati árat egyösszegű átalánydíjban, egész számra kerekítetten bruttó Ft-ban kérjük meghatározni! Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy a szerződés teljesítésének időtartama alatt az ár nem változhat.

Kérjük, hogy ajánlatát az alábbiak szerinti bontásban szíveskedjen megadni:
Egyösszegű ajánlati ár (nettó Ft-ban kifejezve)  
ÁFA tartalom (Ft-ban kifejezve)  
Egyösszegű ajánlati ár (bruttó Ft-ban kifejezve)  

Az eljárás nyertese az az ajánlattevő, aki az ajánlatkérő részére az ajánlattételi felhívásban meghatározott feltételek alapján a legkedvezőbb ajánlati árat tartalmazó, érvényes ajánlatot teszi. Ha több ajánlatnak azonos a fentiekben meghatározottak szerint ajánlati ára, és nem határozható meg a nyertes ajánlattevő személye, az ajánlatkérő jogosult közjegyző jelenlétében sorsolást tartani és a sorsolás alapján kiválasztott ajánlattevőt az eljárás nyertesének nyilvánítani.

VIII. AJÁNLATTÉTELI HATÁRIDŐ
2022. január 31. 10:00 óra [helyi idő szerint]
A határidők magyarországi helyi idő szerint értendők.

IX. AJÁNLAT BENYÚJTÁSÁNAK HELYE ÉS A BENYÚJTÁS MÓDJA
Az ajánlatot cégszerűen aláírva, PDF formátumban kérjük a varosfejlesztes.beszerzes@szigetszentmiklos.hu e-mail címre az ajánlattételi határidőig megküldeni szíveskedjen. Az eljárás és az ajánlattétel nyelve a magyar. Az eljárás során mindennemű közlés magyar nyelven történik, kommunikáció semmilyen más nyelven nem fogadható el. Az ajánlat magyar nyelven kívül más nyelven nem nyújtható be.

X. AJÁNLATOK FELBONTÁSÁNAK HELYE ÉS IDEJE
Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal (2310 Szigetszentmiklós, Losonczi utca 1. I. emelet)
2022. január 31.

XI. HIÁNYPÓTLÁS
Ajánlatkérő a beszerzési eljárás során Ajánlattevő részére teljes körű hiánypótlási lehetőséget biztosít. Ajánlatkérő a hiánypótlási felhívásban pontosan megjelölt hiányokról és a hiánypótlási határidőről elektronikus úton, írásban tájékoztatja Ajánlattevőt.

XII. EREDMÉNYHIRDETÉS
Ajánlatkérő az eljárás eredményéről e-mailben értesíti Ajánlattevőt tervezetten az ajánlattételi határidő napját követő 30. napig.

XIII. TOVÁBBI INFORMÁCIÓK
Ajánlattevő az ajánlata benyújtásával kijelenti, hogy átlátható szervezetnek minősül, és nyertessége esetén vállalja az ehhez kapcsolódó nyilatkozat megtételét a szerződés megkötését megelőzően, amely a szerződés mellékletét fogja képezni.
Az árajánlatával együtt az alábbi dokumentumokat is szíveskedjen megküldeni részünkre:
- Ajánlattevő ajánlata részeként köteles nyilatkozatot benyújtani az ajánlati kötöttségének idejére vonatkozóan, mely nem lehet kevesebb, mint az ajánlattételi határidő lejártától számított 30 nap,
- Ajánlattevő ajánlata benyújtásával kijelenti, hogy az ajánlattételi felhívásban foglalt valamennyi feltételt megismerte, megértette, azokat feltétel nélkül elfogadja a szerződéskötés alapjául, és annak tudomásulvételével nyújtotta be,
- Nyilatkozatot arról, hogy Ajánlattevő nem áll végelszámolás, csődeljárás vagy felszámolási eljárás alatt, vagy más hasonló eljárás folyamatban ellene; rendezett munkaügyi kapcsolatokkal rendelkezik, továbbá tárgyi beszerzési eljárás tárgyát képező munka elvégzéséhez szükséges jogosultsággal, tevékenységi körrel rendelkezik, és a szerződés időtartama alatt ezen jogosultságainak hatályát fenntartja,
- Nyilatkozatot köztartozásmentességről (amennyiben nem szerepel a NAV köztartozásmentes adózói adatbázisában).
Fentiekben foglaltakról Ajánlattevőnek ajánlata részeként cégszerűen aláírt nyilatkozatot szükséges benyújtani. Jelen felhívás mellékletét képezi a vonatkozó nyilatkozat-minta.
- a) 2006. évi V. törvény hatálya alá tartozók esetén: az ajánlatot aláíró személy 2006. évi V. törvény 9. § (1) bekezdés szerinti hiteles cégaláírási nyilatkozata (a közjegyzői aláírás-hitelesítéssel ellátott címpéldány), illetve az ügyvéd vagy kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett aláírás-mintája, vagy a 2006. évi V. törvény 9. § (4) bekezdés szerint cégjegyzésre jogosult cégszerű aláírásának minősül a cégjegyzékbe bejegyzett tanúsítvánnyal rendelkező elektronikus aláírása.
- b) 2006. évi törvény hatálya alá nem tartozók esetén (kivéve külföldi illetőség esetén): a fenti a) pontnak megfeleltethető dokumentum vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt dokumentum (egyéni vállalkozó esetén a 2009. évi CXV. törvény 16. § (4) bekezdésére figyelemmel kell benyújtani).
- c) valamint egyéb személy meghatalmazása esetében a – fenti módokon igazolt – kötelezettségvállalásra jogosult személytől származó, az ajánlat aláírására vonatkozó (a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírását is tartalmazó) teljes bizonyító erejű magánokirati formában adott írásos meghatalmazást is.
- Ajánlatkérő a fenti b), és c) pont esetén teljes bizonyító erejű magánokirat alatt a következőket érti: két tanú igazolja, hogy az okirat aláírója a részben vagy egészben nem általa írt okiratot előttük írta alá, vagy aláírását előttük saját kezű aláírásának ismerte el; igazolásként az okiratot mindkét tanú aláírja, továbbá az okiraton a tanúk nevét, lakóhelyét – ennek hiányában tartózkodási helyét – olvashatóan is fel kell tüntetni, részeként nyilatkozatot csatolni arról, hogy az ajánlattételi felhívásban foglalt valamennyi feltételt megismerte, megértette és azokat feltétel nélkül elfogadja a szerződéskötés alapjául, ajánlatát annak tudomásulvételével nyújtotta be.
- Nyilatkozatot a vizsgált időszakra vonatkozóan az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően teljesített, legjelentősebb szállításait igazoló referenciáiról. A referencia igazolás/nyilatkozat legalább az alábbi tartalommal kerüljön benyújtásra: a szerződést kötő másik fél neve, székhelye; a referencia rövid ismertetése (a szerződés tárgya, úgy, hogy abból Ajánlatkérő által meghatározott minimumkövetelmény egyértelműen megállapítható legyen); a teljesítés megkezdésének és befejezésének időpontja év, hó, nap részletezettséggel; a teljesítés mennyisége; nyilatkozat arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e. Vizsgált időszak: az ajánlattételi felhívás közzétételét megelőző 3 évben befejezett referencia. Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy az ajánlati felhívás közzétételétől visszafelé számított három évben (36 hónapban) teljesített, de legfeljebb a felhívás közzétételének napjától visszafelé számított hat éven belül megkezdett legjelentősebb szállításokat fogadja e!
Alkalmassági minimumkövetelmény:
Alkalmatlan az Ajánlattevő, amennyiben nem rendelkezik az ajánlati felhívás feladásának napjától visszafelé számított 3 évben legalább összesen 1 db, kombinált, sütő-pároló szekrény szállítására vonatkozó, szerződésnek megfelelően teljesített, befejezett referenciával.
Amennyiben Ajánlattevő az ajánlattételi felhívásban előírt alkalmassági minimumkövetelményeknek alvállalkozóra támaszkodva felel meg, csatolnia szükséges olyan kötelezettségvállalását tartalmazó okiratot, amely alátámasztja az alvállalkozó a szerződés teljesítésében való tényleges és érdemi részvételét, amely biztosítja az előírt alkalmassági minimumkövetelményekben elvártakat.

Ajánlatában lévő minden dokumentumot (nyilatkozatot) a végén alá kell írnia az erre jogosult(ak)nak vagy olyan személyeknek, aki(k) erre a jogosult személy(ek)től írásos felhatalmazást kaptak.
Ajánlatkérő előleget nem biztosít. Ajánlattevő az Ajánlatkérő által igazoltan egy számla benyújtására jogosult az alábbiak szerint:
A számla benyújtására az adott Berendezés teljesítés helyszínére kiszállítva, összeszerelt állapotban, szakember által beüzemelve, használati és karbantartási útmutató, garanciajegy átadásával és oktatási jegyzőkönyv lezárásával, valamint a vonatkozó teljesítés igazolás nyertes ajánlattevő általi ellenjegyzését követően kerülhet sor. Ajánlattevő Ajánlatkérő által igazoltan, az adott Berendezésre vonatkozó ajánlati árnak megfelelő összegben nyújthat be számlát.
A teljesítésigazolást Vevő (Ajánlatkérő) az Eladó (nyertes ajánlattevő) teljes körű teljesítése esetén állítja ki.
Kifizetés a teljesítési igazolás és a szabályszerűen kiállított számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel és banki utalással történik.
Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy a szerződés teljesítésének időtartama alatt az ár nem változhat.
Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy az ajánlat érvénytelen, ha
a) azt az ajánlattételi határidő lejárta után nyújtotta be;
b) Ajánlattevő nem felel meg a szerződés teljesítéséhez szükséges alkalmassági követelményeknek, vagy nem igazolta megfelelően a követelményeknek való megfelelést;
c) egyéb módon nem felel meg ajánlattételi felhívásban valamint a jogszabályokban meghatározott feltételeknek, ide nem értve a részvételi jelentkezés és az ajánlat Ajánlatkérő által előírt formai követelményeit;
d) ha aránytalanul alacsony ellenszolgáltatást vagy más teljesíthetetlen feltételt tartalmaz.
Amennyiben ajánlattevő ajánlata a megadott határidő elteltét követően érkezik be, úgy ajánlatkérő az ajánlatot figyelmen kívül hagyja.
Ajánlatkérő az értékelés szempontjából lényeges ajánlati elemek tartalmát megalapozó adatokat, valamint indokolást kérhet írásban, ha az ajánlat a megkötni tervezett szerződés tárgyára figyelemmel aránytalanul alacsony összeget tartalmaz az értékelési szempontként figyelembe vett ár tekintetében.
Amennyiben jelen ajánlattételi felhívásban előírt dokumentumok nem megfelelően kerülnek ajánlattevő által az ajánlatában benyújtásra (adott esetben hiánypótlást követően sem), akkor az Ajánlatkérő az ajánlattevő ajánlatát érvénytelenné nyilváníthatja.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a beszerzési eljárást annak bármely szakaszában visszavonja, vagy eredménytelenné nyilvánítsa, jelen eljárás keretében ne kössön szerződést.
Tárgyi beszerzési eljárás olyan nyílt, egy szakaszból álló beszerzési eljárás, amelyben minden érdekelt gazdasági szereplő ajánlatot tehet.
Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatban felmerült összes költség az ajánlattevőt terheli.
Ajánlatkérő jogosult kizárólag a legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat kizárólagos bírálatára.
Az ajánlatadáshoz felmerülő műszaki részletekkel kapcsolatban a jeckel.anita@szigetszentmiklos.hu e-mail címen tud bővebb felvilágosítást kérni.
Ajánlatkérő tárgyi beszerzési eljárásban részajánlattételre nem biztosít lehetőséget.
Szigetszentmiklós, 2022. január 25.

Tisztelettel:
Nagy János
polgármester



Melléklet(ek):
- 1. számú melléklet: Nyilatkozatminták