photo

Állásajánlat - Iktató-irattáros

2023. szeptember 17.
Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal Jegyzője Iktató-irattáros munkakörbe munkatársat keres


A meghirdető szerv: Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal
2310 Szigetszentmiklós Kossuth Lajos utca 2.

A meghirdetett munkahely, beosztás: Szervezési Osztály Ügyviteli Iroda Iktató-irattáros munkakör határozatlan időre hat hónapos próbaidővel

Alkalmazási feltételek és szakmai követelmények:
• magyar állampolgárság,
• büntetlen előélet,
• cselekvőképesség,
• legalább középfokú végzettség,
• monotonitás tűrés,
• jó problémamegoldó képesség,
• önálló munkavégzésre való képesség,
• megbízhatóság, pontosság, precizitás.

Feladatai:
• Bontja, érkezteti a személyesen, postai úton és hivatali kapun érkezett küldeményeket,
• Küldemények csoportosítása szervezeti egységek, illetve ügytípus szerint, több tárgykörre vonatkozó irat esetén másolatokat készít, papír alapú iratokat szkenneli,
• Bejövő/kimenő iratok ASP Keretrendszerben lévő Iratkezelő szakrendszerben való iktatása, rögzítése, adatok karbantartása, előadó ívek elkészítése, azok fizikai mozgatása,
• Ügyiratok irattárolásával kapcsolatos mindennemű feladatok ellátása,
• Ügyiratok bérirattárunkból történő kikérése, visszatárolása,
• Ügyiratok bérirattárunkba történő betárolásának előkészítése,
• Eseti ügyfélirányítói munka ellátása.

Előnyök az elbírálásnál:
• közigazgatásban szerzett legalább egy éves szakmai gyakorlat,
• jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
• adminisztratív területen szerzett tapasztalat,
• felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel),
• ASP iratkezelő szakrendszer ismerete.

Illetmény és egyéb juttatás:
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) előírásai, valamint a köztisztviselők illetményéről, valamint a köztisztviselőket megillető egyes juttatásokról és támogatásokról szóló Szigetszentmiklós Város Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2012. (II.01.) önkormányzati rendelete alapján.

A jelentkezéseket
• e-mailben, fényképes szakmai önéletrajzzal (a 45/2012. (III.20.) Korm.rendelet 1. melléklete szerint),
• az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolatával,
• hozzájáruló nyilatkozattal, miszerint a benyújtott pályázati anyag személyes adatait a pályázati eljárásban résztvevők megismerhessék, kezelhetik,
• három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (másolat, vagy igazolás) csatolásával

Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal Jegyzőjéhez címezve a humanpolitika@szigetszentmiklos.hu e-mail címre kell megküldeni “Iktató-irattáros munkakör” jeligére.

A pályázat beérkezésének határideje: 2023. szeptember 27.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. október 2.
Az állás betöltésének időpontja: Elbírálást követően azonnal.


Érdeklődni lehet:
A Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal Szervezési Osztály Ügyviteli Iroda vezetőjénél (Gulyás Nikoletta: +36-24/505-572) telefonon.