A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatóságának kirendeltségei NAV-ablakaiban az ügyfélfogadás december 27. és 29. között szünetel. Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, ha teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat!
Az adózók személyes ügyintézését az említett időszakban az igazgatóság központi ügyfélszolgálata 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15., valamint a fővárosban az Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatóság ügyfélszolgálata (Budapest XIII. ker., Dózsa György út 128-132.) biztosítja az alábbi nyitvatartással:
2023. december 27. 8:30 – 12:30
2023. december 28. 8:30 – 12:30
2023. december 29. ZÁRVA
A hónap többi napján a megszokott nyitvatartással érhetők el az ügyfélszolgálataink.
A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a fenti nyitvatartási időben hívható.
Megértésüket köszönjük!
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatóság
Aktuális
Szolgáltatók
Közvilágítás hiba bejelentő
Közérdekű adatok
Kóbor állatok bejelentése, NFC biléta
Hirdetőtábla
Infopont plakátok
Kisváros újság
Kiemelt projektek
Programajánló
Galéria
Szolgáltatók
Közvilágítás hiba bejelentő
Közérdekű adatok
Kóbor állatok bejelentése, NFC biléta
Hirdetőtábla
Infopont plakátok
Kisváros újság
Kiemelt projektek
Programajánló
Galéria
Közigazgatás
Önkormányzat
Polgármesteri hivatal
Hivatal és ügyintézés
Választás
Járási hivatal
Adószámok, KRID azonosítók
Adatkezelési tájékoztatók
Önkormányzat
Polgármesteri hivatal
Hivatal és ügyintézés
Választás
Járási hivatal
Adószámok, KRID azonosítók
Adatkezelési tájékoztatók