Megújult a NAV Infóvonala. Mostantól mind az általános kérdések, mind pedig a konkrét ügyek telefonos intézéséhez elegendő a 1819-es számot hívni.
Az általános, azaz konkrét ügyhöz nem kapcsolódó tájékoztatás az Infóvonal 1-es menüpontjában, míg az egyedi telefonos ügyintézést is lehetővé tévő szolgáltatás (korábban Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszer – ÜCC) a 2. menüpontban érhető el.
A NAV telefonos szolgáltatásai tehát mostantól egységesen a 1819-es, külföldről a +36 (1) 461 - 1819-es hívószámon működő NAV Infóvonalán érhetőek el.
A 2. menüpont használatához, vagyis a telefonos ügyintézéshez továbbra is ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges. Ezt változatlanul a TEL jelű adatlapon lehet igényelni, legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazásban (ONYA). A szolgáltatás részleges kódú telefonos azonosítóval (RKTA) is használható, ami bármelyik kormányablakban igényelhető.
Csekk az új rendszerben már teljesen automata kiszolgálással kérhető a főmenü 3-as menüpontjában.
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Aktuális
Szolgáltatók
Közvilágítás hiba bejelentő
Közérdekű adatok
Kóbor állatok bejelentése, NFC biléta
Hirdetőtábla
Infopont plakátok
Kisváros újság
Kiemelt projektek
Programajánló
Galéria
Szolgáltatók
Közvilágítás hiba bejelentő
Közérdekű adatok
Kóbor állatok bejelentése, NFC biléta
Hirdetőtábla
Infopont plakátok
Kisváros újság
Kiemelt projektek
Programajánló
Galéria
Közigazgatás
Önkormányzat
Polgármesteri hivatal
Hivatal és ügyintézés
Választás
Járási hivatal
Adószámok, KRID azonosítók
Adatkezelési tájékoztatók
Önkormányzat
Polgármesteri hivatal
Hivatal és ügyintézés
Választás
Járási hivatal
Adószámok, KRID azonosítók
Adatkezelési tájékoztatók