x Széchenyi 2020
photo

Megváltozhatnak a címek

2021. június 11.
Közérdekű híreink
A Magyar Posta Zrt. legfontosabb feladatának azt tekinti, hogy a küldeményeket gyorsan, biztonságosan és sértetlenül kézbesítse a címzettek részére. Ennek érdekében a Szigetszentmiklós, Berkenye utcában, Bezerédi utcában, Bíró Lajos utcában, Csáklya utcában, Csepeli úton, Dunaharaszti közben, Horgony utcában, Horgony közben, Petőfi utcában, Som utcában, Szabó utcában és a Szedres utcában lévő rendezetlen címek felülvizsgálatra kerülnek a közeljövőben a központi címregiszterről és a címkezelésről szóló 345/2014. (XII. 23.) Korm. rendelet (KCR rendelet) alapján, mely során az egyes ingatlanokhoz tartozó címek megváltozhatnak.

Az utcák elnevezéséről és átszámozásáról szóló értesítésben részletesen tájékoztatjuk majd az érintett ingatlantulajdonosokat a címváltozással járó teendőkről.



A közterületek elnevezésére, a házszámozás rendjére és az emléktáblák elhelyezésére vonatkozó Önkormányzati rendelet alapján a házszámot az ingatlan tulajdonosa, használója köteles saját költségén beszerezni és azt jól látható helyen, az ingatlan bejárata fölött, bejáratán, vagy bejáratánál arra alkalmas tartó elemen szilárdan elhelyezni. A névvel el nem látott közterületek ingatlanain a helyrajzi számot fel kell tüntetni. A postai küldemények sikeres kézbesítésének feltétele, hogy tartsák be a rendeletben foglaltakat segítve a postai kézbesítők munkáját.

A feladat megfelelő ellátásához szükséges az, hogy:

1. a házszám legyen kihelyezve az ingatlanon,

2. legyen zárható és a kézbesítő számára könnyen hozzáférhető levélszekrény az épület, illetve a telek cím szerinti bejáratánál.

Amennyiben a jelzett feltételek bármelyike nem teljesül, előfordulhat, hogy a Magyar Posta kézbesítője nem tudja azonosítani a címzettet vagy a címet, illetve nem tudja a küldeményt, vagy az értesítőt a levélszekrénybe helyezni, melynek következtében a kézbesítési kísérlet meghiúsulhat.



Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!