Tájékoztatjuk Önöket, hogy a
Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatalban
2021. március 31-én és 2021. április 1-jén
(szerdán és csütörtökön) a járványhelyzetre tekintettel elrendelt igazgatási szünet miatt
AZ ÜGYINTÉZÉS SZÜNETEL.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a kiemelten sürgős, halaszthatatlan problémáikkal az általános ügyfélszolgálati ügyeletet ellátó munkatársunkhoz fordulhatnak munkaidőben a 06/80/180-103-as zöld számon.
Felhívom szíves figyelmüket, hogy a járványügyi helyzetre való tekintettel a hivatali ügyintézés elsősorban elektronikus és postai úton történik. Személyes ügyfélfogadásra - az igazgatási szünet időszakán kívül - csak előzetes bejelentkezéssel, és csak meghatározott szervezeti egységeknél van lehetőség, melynek részleteiről a www.szigetszentmiklos.hu honlapon tájékozódhatnak.
Megértésüket köszönjük!
dr. Szilágyi Anita
jegyző
Szolgáltatók
Közvilágítás hiba bejelentő
Kóbor állatok bejelentése, NFC biléta
Infopont plakátok
Kisváros újság
Kiemelt projektek
Programajánló
Galéria
Általános közzétételi lista
Hatályos rendelettár >
Szerződéses partnerek adatkezelése és biztonságos adattovábbítási lehetőségek
Jogszabályon alapuló közzétételi kötelezettség
Magyar Államkincstár
Pest Megyei Békéltető Testület
Országgyűlési képviselő
Kormányablak
Szigetszentmiklósi Járásbíróság
Szolgáltatók
Közbeszerzések
Közjegyző
Falugazdász
Hirdetmények
Aktuális ajánlattételi felhívások
Aktuális pályázatok
Az Ipari és kereskedelmi hatóságoknak a jogszabályok alapján megjelenítendő adatok
Jogszabályon alapuló közzétételi kötelezettség
Állásajánlatok
Anyakönyvi hírek
NAV információk
Beszámolók, közhasznúsági jelentések
Elszállított gépjárművek
Polgármester
Alpolgármester
Jegyző
Aljegyző
Országgyűlési képviselő
Képviselő-testület tagok és munkatervek
Képviselő-testületi és bizottsági ülések anyagai
Hatályos rendelettár >
Képviselő-testületi tagok önéletrajzai, vagyonnyilatkozatok
Bizottságok
Rendeletek kihirdetése
Nemzetiségi Önkormányzatok
Koncepciók