Az üzemek leállítása, indítása látványos fáklyázással (füsttel, fénnyel), gőzfejlődéssel, valamint esetenként kellemetlen szaghatással, esetleg zajjal járhatnak Százhalombatta térségében. Természetesen mindent megtesznek annak érdekében, hogy a kellemetlen szag és zaj a lehető legrövidebb ideig és minimális mértékben zavarja a lakosságot.
Az időszakos karbantartás az üzemek biztonságos üzemmenetét szolgálja, annak érdekében, hogy az ország számára stratégiai fontossággal bíró üzemanyag ellátást a Dunai Finomító a jövőben is folyamatosan és zavartalanul biztosítani tudja.
A MOL a felmerülő esetleges lakossági kérdések, felvetések megválaszolására a tavaszi nagyjavítás ideje alatt is rendelkezés áll. Szakembereik telefonon vagy e-mailben beérkező bejelentéseiket, kérdéseiket kivizsgálják és megválaszolják. Lakossági Call Center elérhetőségek:
Telefonon a 06-23/55-11-66 számon, ahol üzenetrögzítő fogadja hívását
Írásban a dunaifinomito@mol.hu e-mail címen tehetik meg bejelentéseiket.
Aktuális
Szolgáltatók
Közvilágítás hiba bejelentő
Közérdekű adatok
Kóbor állatok bejelentése, NFC biléta
Hirdetőtábla
Infopont plakátok
Kisváros újság
Kiemelt projektek
Programajánló
Galéria
Szolgáltatók
Közvilágítás hiba bejelentő
Közérdekű adatok
Kóbor állatok bejelentése, NFC biléta
Hirdetőtábla
Infopont plakátok
Kisváros újság
Kiemelt projektek
Programajánló
Galéria
Közigazgatás
Önkormányzat
Polgármesteri hivatal
Hivatal és ügyintézés
Választás
Járási hivatal
Adószámok, KRID azonosítók
Adatkezelési tájékoztatók
Önkormányzat
Polgármesteri hivatal
Hivatal és ügyintézés
Választás
Járási hivatal
Adószámok, KRID azonosítók
Adatkezelési tájékoztatók