x Széchenyi 2020

Polgármesteri Kabinet

Szentgyörgyi József  -  polgármesteri kabinetvezető, szentgyorgyi.jozsef@szigetszentmiklos.hu


Horváth Mónika  -  polgármesteri asszisztens, 24-505-580, horvath.monika@szigetszentmiklos.hu

Vinkovics Norbert  -  sajtó, kommunikációs ügyintéző, 06/24-505-593, vinkovics.norbert@szigetszentmiklos.hu

Nagy Eszter  -  nemzetközi, sport, civilkapcsolati ügyintéző, 06/24-505-573, nagy.eszter@szigetszentmiklos.hu

Brozsek István Zoltán  -  épületüzemeltetési ügyintéző, 0624/505-634, brozsek.zoltan@szigetszentmiklos.hu

Simon Gabriella  -  polgármesteri titkársági ügyintéző, 24-505-502, simon.gabriella@szigetszentmiklos.hu

Böhm-Szatmári Árpád  -  beszerzési ügyintéző, 06/24-505-656, bohm.szatmari.arpad@szigetszentmiklos.hu

Polenyák Roland  -  Gépkocsivezető, polenyak.roland@szigetszentmiklos.hu

Sári Anett  -  polgármesteri ügyintéző, 06-24/505-635, sari.anett@szigetszentmiklos.hu

Oberding-Bors Tímea  -  polgármesteri ügyintéző, 0624/505-610, bors.timea@szigetszentmiklos.hu

Szőke Zoltánné  -  takarító

Földesi Zoltánné  -  takarító

Debreceni Lajosné  -  takarító

Mészáros Józsefné  -  takarító

Mocsel Edina  -  takarító

Borcsa Anna Mária  -  takarító

Bucsu Lászlóné  -  takarító

Polgármesteri Kabinet

A Polgármesteri Kabinetet a kabinetvezető vezeti.


Feladata: az egyes kiemelt önkormányzati részfeladatok és a polgármester saját feladat- és hatáskörei gyakorlását segítő, az egyes osztályok feladatkörébe nem sorolt feladatokat ellátó belső szervezeti egység.

A Kabinet feladata a polgármester programjainak, közéleti szerepléseinek szervezése, a polgármester eseti megbízása alapján rendezvények szervezése, a polgármester személyes ügyviteléhez kapcsolódó
adminisztratív és koordinációs, protokolláris feladatok ellátása, egyes reprezentatív ajándékok beszerzése, a városi kitüntetések átadásával kapcsolatos protokolláris feladatok ellátása, valamint a polgármester rendezvényeken és médiában való megjelenésének tervezése, szervezése, a szükséges háttéranyagok összegyűjtése. A polgármesteri titkársági ügyintézői feladatok ellátása.

Az önkormányzati fenntartású vagy önkormányzati működtetésű köznevelési, közművelődési intézmények létesítése, fenntartói irányítása, működtetése, felügyelete, törvényességi ellenőrzése, továbbá ezen önkormányzati fenntartású intézmények törzskönyvi nyilvántartásával kapcsolatos ügyintézés.

Feladata továbbá kulturális tevékenység, szolgáltatás, testvérvárosi kapcsolatok ápolásával összefüggő feladatok ellátása, valamint sporttal, diáksporttal, szabadidős sporttal kapcsolatos feladatok ellátása, civil- és sport szervezetek részére nyújtott önkormányzati támogatásokkal kapcsolatos feladatok ellátása, döntéshozatal előkészítése, ezen feladatkörbe tartozó, továbbá az önkormányzati nyertes pályázatokkal kapcsolatos kommunikációs tevékenység ellátása és külön utasítás szerint felügyelete, s e feladatokhoz tartozó adminisztrációs háttérmunka elvégzése, egyes reprezentatív ajándékok beszerzése.

A sajtó- és kommunikációs feladatok ellátása, önkormányzat nevében írt közlemények előkészítése, szükség szerint egyéb kommunikációs anyagok megszerkesztése, szövegezése, a polgármester köszöntőinek és beszédeinek összeállítása, Kisváros c. újság hirdetési szerződéseinek előkészítése, a Polgármesteri Hivatal által megjelentetni kívánt újságcikkek, felhívások, a Képviselő-testület közérdeklődésre számot tartó döntéseiről szóló tájékoztatók határidőben való továbbítása a szerkesztőséghez. Ezen felül a www.szszm.hu honlap szerkesztése, aktualizálása, a „Szigetszentmiklós város hivatalos oldala" elnevezésű facebook oldal szerkesztése, a helyi rádióval és televízióval kapcsolatos szerződések előkészítése, teljesítésük figyelemmel kísérése, a várost érintő könyvek, kiadványok előkészítésében való részvétel, az önkormányzatot érintő sajtóhírek figyelemmel kísérése. Az önkormányzat tevékenységével kapcsolatos kiemelt események video, hang, fotó és más eszközeiből archívum létrehozása, karbantartása.