Neve: Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal
Címe: 2310 Szigetszentmiklós, Kossuth Lajos utca 2.
Telefonszáma: +36 (24) 505-504
E-mail címe: varoshaza@szigetszentmiklos.hu
Honlapja: www.szigetszentmiklos.hu
Kapcsolattartó személy neve: Györökné Palcsek Orsolya
Telefonszáma: +36 (24) 505-562
E-mail címe: gyorokne.orsolya@szigetszentmiklos.hu
III. SZERZŐDÉS MEGHATÁROZÁSA/TÁRGYA
Ajánlatkérő a nyertes Ajánlattevővel munkavédelmi és tűzvédelmi szaktevékenység ellátására határozatlan időre, átalánydíjas megbízási szerződést kíván kötni.
IV. BESZERZÉS MEGNEVEZÉSE/TÁRGYA
Munkabiztonsági és tűzvédelmi szaktevékenység ellátása a Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal telephelyén és munkaterületein (2310 Szigetszentmiklós, Kossuth L. u. 2., Kossuth L. u. 9., Losonczi u. 1., Losonczi u. 9., Ifjúság tér 4., Gát u. 2.)
V. BESZERZÉS MŰSZAKI TARTALMÁNAK ISMERTETÉSE
• A munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. 54.§-ában előírt kötelezettség teljesítése érdekében Ajánlatkérőnél jelentkező munkabiztonsági szaktevékenység ellátására munkabiztonsági szaktevékenységet végez, vagy e feladat teljesítése érdekében megfelelő képesítéssel rendelkező személyt biztosít.
• A tűz elleni védekezésről, a műszaki mentésről és a tűzoltóságról szóló 1996. évi XXXI. törvény, valamint az 54/2014.(XII.5.) BM rendelettel kiadott Országos Tűzvédelmi Szabályzat alapján tűzvédelmi szaktevékenységet végez, vagy e feladat teljesítése érdekében megfelelő képesítéssel rendelkező személyt biztosít.
• Ajánlatkérő létesítményeiben szervezi az Országos Tűzvédelmi Szabályzatban előírt:
- elektromos szabványossági, érintésvédelmi, villámvédelmi felülvizsgálatokat,
- tűzoltó készülékek és tűzvédelmi felszerelések időszakos felülvizsgálatát.
VI. ELVÉGZENDŐ FELADAT MEGHATÁROZÁSA
1./ Ajánlattevő biztosítja a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvényben az Ajánlatkérőre vonatkozó előírások szerinti szakképzettségű munkavédelmi, és tűzvédelmi szakképesítéssel rendelkező szakember rendelkezésre állását az előírt időtartamra. Ajánlattevő az Ajánlatkérő munkavédelmi és tűzvédelmi szabályzata alapján szakmailag irányítja és esetenként ellenőrzi az egységes munkavédelmi és tűzvédelmi tevékenységet, az Ajánlatkérő kapcsolattartójával közvetlen kapcsolatot tartat.
2./ Ajánlatkérő működési körét érintő munkavédelmi és tűzvédelmi jogszabályok, szabványok, kiadványok megjelenését figyelemmel kíséri, beszerzésükre intézkedik.
3./ Ajánlattevő elkészíti munkavédelmi és tűzvédelmi oktatások tematikáját, megtartja az ismétlődő munkavédelmi és tűzvédelmi oktatásokat.
4./ Ajánlattevő elvégzi az Ajánlatkérő által szervezett – tűzvédelmi szakvizsgához nem kötött – tanfolyamokon a munkavédelmi és tűzvédelmi oktatást.
5./ Ajánlattevő veszélyes gép, munkaeszköz, technológia, létesítmény üzembe helyezésére intézkedik (a Munkavédelmi Tv. 21.§-a alapján).
6./ Ajánlattevő a technológiai utasítások munkavédelmi és tűzvédelmi fejezetét elkészíti.
7./ Ajánlattevő javaslatot tesz az egyéni védőeszközök juttatásának belső rendjére, ellenőrzi az egyéni védőeszközök és védőitallal való ellátást, a védőeszközök használatát.
8./ Ajánlattevő részt vesz a munkavédelmi szemlén, javaslatot tesz a tapasztalt hiányosságok megszüntetésére.
9./ Ajánlattevő részt vesz a tűzvédelmi hatóság által tartott ellenőrzésen, a hatóság részére a szükséges információt és dokumentumokat rendelkezésre bocsátja. Az ellenőrzésen feltárt hiányosságok megszüntetésére javaslatot tesz az Ajánlatkérőnek.
10./ Ajánlattevő kivizsgálja a munkabaleseteket, azokról nyilvántartást vezet. Havonta egyezteti a baleseti nyilvántartást a táppénzes jegyzékkel. A keresőképtelenséget okozó balesetek körülményeit tisztázza.
11./ Ha az egyéni védőeszköz, védő felszerelés rendeltetésszerű használata veszélyeztette a dolgozó egészségét, testi épségét vagy ezzel összefüggő baleset következett be, a megfelelő vizsgálat elvégzéséig annak használatát felfüggeszti. Ajánlattevő elvégzi a szükséges vizsgálatot. Indokolt esetben felelősségre vonást kezdeményez az Ajánlatkérő felé az előírásokat megszegővel.
12./ Ajánlattevő a kockázatértékelést az előírt időszakonként felülvizsgálja, a szükséges módosításokat végrehajtja.
13./ A hatóságok, felügyeleti szervek részre a szükséges munkavédelmi és tűzvédelmi jelentéseket összeállítja.
14./ Ajánlattevő részt vesz a felügyeleti ellenőrzéseken, a tapasztalt hiányosságok megszüntetésére javalatot tesz az Ajánlatkérő felé.
15./ Ajánlatkérő meglévő munkavédelmi és tűzvédelmi szabályzatainak tartalmát folyamatosan figyelemmel kíséri, a szükséges módosításokat (jogszabályi változás vagy egyéb ok miatt) elvégzi. A tűzvédelmi előírások szerinti nyilvántartást vezeti. Elkészíti a létesítmény kockázati osztályba sorolását.
16./ Ajánlatkérő telephelyén munkavédelmi és tűzvédelmi irattárat létesít, melyet folyamatosan aktualizál. Az irattárhoz való hozzáférést Ajánlatkérő részére biztosítja.
17./ A munkavédelmi és tűzvédelmi tevékenységéről havonta tájékoztatást ad az Ajánlatkérőnek.
18./ Közreműködik az Ajánlatkérőnél esetlegesen jelentkező, szerződési körbe nem tartozó események rendezésében.
Ajánlatkérő csak teljes körű ajánlatot fogad el!
VII. SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA
Munkabiztonsági és tűzvédelmi szaktevékenység ellátása a megbízási szerződés megkötésétől határozatlan időtartamra.
VIII. ÉRTÉKELÉSI SZEMPONTOK
Ajánlatkérő tárgyi beszerzésben a legkedvezőbb ajánlati ár szempontja alapján értékeli a beérkezett ajánlatokat. Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy az ajánlatok értékelése során Ajánlatkérő nettó Ft ajánlati ár + ÁFA értékének összegét veszi figyelembe.
Kérjük, hogy az egyösszegű ajánlati árat egész számra kerekített formában úgy határozza meg, hogy az ajánlati ár magában foglalja a teljesítéssel összefüggésben nyertes Ajánlattevő oldalán felmerült valamennyi díjat és költséget. Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy az ajánlati áron felüli, további díjazásra vagy költségtérítésre nem tarthat igényt jelen beszerzési eljárás alapján kötendő szerződés szerinti feladatainak ellátása kapcsán.
Ajánlatkérő alanyi adómentesség esetén az ajánlati árak értékelésekor az adott szerződésre vonatkozó, teljes kifizetendő összeget veszi figyelembe.
Kérjük, hogy ajánlatát az alábbiak szerint szíveskedjen megadni:
Egyösszegű ajánlati ár (nettó Ft-ban kifejezve) | |
ÁFA tartalom (Ft-ban kifejezve) | |
Egyösszegű ajánlati ár (bruttó Ft-ban kifejezve) |
IX. ALKALMASSÁGI KÖVETELMÉNYEK
Az Ajánlatkérőnek minden esetben rendelkeznie kell a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 8.§-ában foglalt munkavédelmi szakképesítéssel és tűzvédelmi szakképesítéssel, felelősségbiztosítással, illetve a szakmagyakorláshoz szükséges minden feltétellel, amelyeket Ajánlattevő ajánlata benyújtásával elismer.
Ajánlattevő az ajánlata részeként köteles csatolni azoknak a szakembernek a megnevezését, jogosultságának igazolását, akit be kíván vonni a teljesítésbe. A jogosultság szakképesítést igazoló dokumentumok benyújtásával, a szakember rendelkezésre állása a szakember által saját kezűleg aláírt rendelkezésre állási nyilatkozat benyújtásával igazolandó.
Ajánlatkérő a szerződés megkötésének feltételéül szabja, a nyertes ajánlattevő érvényes felelősségbiztosítás másolatának ajánlatkérő részére történő megküldését.
X. AJÁNLATTÉTELI HATÁRIDŐ
2022. augusztus 31. 12:00 óra [helyi idő szerint]
XI. AJÁNLAT BENYÚJTÁSÁNAK HELYE ÉS A BENYÚJTÁS MÓDJA
Az ajánlatot cégszerűen aláírva, PDF formátumban kérjük a varosfejlesztes.beszerzes @szigetszentmiklos.hu e-mail címre az ajánlattételi határidőig megküldeni szíveskedjen. Az eljárás és az ajánlattétel nyelve a magyar. Az eljárás során mindennemű közlés magyar nyelven történik, kommunikáció semmilyen más nyelven nem fogadható el. Az ajánlat magyar nyelven kívül más nyelven nem nyújtható be.
XII. AJÁNLATOK FELBONTÁSÁNAK HELYE ÉS IDEJE
Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal (2310 Szigetszentmiklós, Losonczi utca 1. földszint)
2022. augusztus 31.
XIII. HIÁNYPÓTLÁS
Ajánlatkérő a beszerzési eljárás során Ajánlattevők részére teljes körű hiánypótlási lehetőséget biztosít. Ajánlatkérő a hiánypótlási felhívásban pontosan megjelölt hiányokról és a hiánypótlási határidőről elektronikus úton írásban tájékoztatja Ajánlattevőket.
XIV. EREDMÉNYHIRDETÉS
Ajánlatkérő az eljárás eredményéről e-mailben értesíti Ajánlattevőket az ajánlattételi határidő/hiánypótlási határidő napját követő 30. napig.
XV. TOVÁBBI INFORMÁCIÓK
Ajánlattevő az ajánlata benyújtásával kijelenti, hogy átlátható szervezetnek minősül, és nyertessége esetén vállalja az ehhez kapcsolódó nyilatkozat (mellékelve) megtételét a szerződés megkötését megelőzően, amely a szerződés mellékletét fogja képezni.
Az árajánlatával együtt az alábbi dokumentumokat is szíveskedjen megküldeni részünkre:
- Ajánlattevő ajánlata részeként köteles nyilatkozatot benyújtani az ajánlati kötöttségének idejére vonatkozóan, mely nem lehet kevesebb, mint az ajánlattételi határidő lejártától számított 30 nap,
- Ajánlattevő ajánlata benyújtásával kijelenti, hogy megismerte, tudomásul vette és nyertességes esetén magára nézve kötelezőnek ismeri el az ajánlattételi felhívás előírásait, az abban foglalt feltételeknek megfelel,
- Nyilatkozatot arról, hogy Ajánlattevő nem áll végelszámolás, csődeljárás vagy felszámolási eljárás alatt, vagy más hasonló eljárás folyamatban ellene; rendezett munkaügyi kapcsolatokkal rendelkezik, továbbá tárgyi beszerzési eljárás tárgyát képező munka elvégzéséhez szükséges jogosultsággal, tevékenységi körrel rendelkezik, és a szerződés időtartama alatt ezen jogosultságainak, felelősségbiztosításának hatályát fenntartja,
- Nyilatkozatot köztartozásmentességről (amennyiben nem szerepel a NAV köztartozásmentes adózói adatbázisában).
Fentiekben foglaltakról Ajánlattevőnek ajánlata részeként cégszerűen aláírt nyilatkozatot szükséges benyújtani. Jelen felhívás mellékletét képezi a vonatkozó nyilatkozat-minta.
- a) 2006. évi V. törvény hatálya alá tartozók esetén: a 2006. évi V. törvény 9. § (1) bekezdés szerinti hiteles cégaláírási nyilatkozat (a közjegyzői aláírás-hitelesítéssel ellátott címpéldány), illetve az ügyvéd vagy kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett aláírás-mintát, vagy a 2006. évi V. törvény 9. § (4) bekezdés szerint cégjegyzésre jogosult cégszerű aláírásának minősül a cégjegyzékbe bejegyzett tanúsítvánnyal rendelkező elektronikus aláírását.
- b) 2006. évi törvény hatálya alá nem tartozók esetén (kivéve külföldi illetőség esetén): a fenti a) pontnak megfeleltethető dokumentum vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt dokumentum (egyéni vállalkozó esetén a 2009. évi CXV. törvény 16. § (4) bekezdésére figyelemmel kell benyújtani).
- c) valamint egyéb személy meghatalmazása esetében a – fenti módokon igazolt – kötelezettségvállalásra jogosult személytől származó, az ajánlat aláírására vonatkozó (a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírását is tartalmazó) teljes bizonyító erejű magánokirati formában adott írásos meghatalmazást is.
- Ajánlatkérő a fenti b), és c) pont esetén teljes bizonyító erejű magánokirat alatt a következőket érti: két tanú igazolja, hogy az okirat aláírója a részben vagy egészben nem általa írt okiratot előttük írta alá, vagy aláírását előttük saját kezű aláírásának ismerte el; igazolásként az okiratot mindkét tanú aláírja, továbbá az okiraton a tanúk nevét, lakóhelyét – ennek hiányában tartózkodási helyét – olvashatóan is fel kell tüntetni, részeként nyilatkozatot csatolni arról, hogy az ajánlattételi felhívásban foglalt valamennyi feltételt megismerte, megértette és azokat feltétel nélkül elfogadja a szerződéskötés alapjául, ajánlatát annak tudomásulvételével nyújtotta be.
Ajánlatában lévő minden dokumentumot (nyilatkozatot) a végén alá kell írnia az erre jogosult(ak)nak vagy olyan személyeknek, aki(k) erre a jogosult személy(ek)től írásos felhatalmazást kaptak.
Ajánlatkérő előleget nem biztosít. A nyertes Ajánlattevő tárgyhó szerződésszerű teljesítését követően a tárgyhót követő hónap 5. napjáig jogosult számla benyújtására. Ajánlatkérő a szabályszerűen kiállított számla teljesítés igazolását követően a megbízási díjat a számla kézhezvételétől számított 15 napon belül banki átutalás formájában teljesíti.
Ajánlatkérő a vonatkozó hatályos jogszabályok, szabványok, szabályzatok és előírások alapján kéri a jelen ajánlattételi felhívásban meghatározott feladatok ellátását.
Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy a szerződés teljesítésének időtartama alatt az ár nem változhat.
Az ajánlatnak tartalmaznia kell a felhívásban külön ki nem emelt egyéb nyilatkozatokat, igazolásokat és más dokumentumokat is.
Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy az ajánlat érvénytelen, ha
a) azt az ajánlattételi határidő után nyújtották be;
b) Ajánlattevő vagy részvételre jelentkező nem felel meg a szerződés teljesítéséhez szükséges alkalmassági követelményeknek, vagy nem igazolta megfelelően a követelményeknek v aló megfelelést;
c) egyéb módon nem felel meg az ajánlati, ajánlattételi felhívásban és a beszerzési dokumentumokban, valamint a jogszabályokban meghatározott feltételeknek, ide nem értve a részvételi jelentkezés és az ajánlat Ajánlatkérő által előírt formai követelményeit;
d) ha aránytalanul alacsony ellenszolgáltatást vagy más teljesíthetetlen feltételt tartalmaz.
Ajánlatkérő az értékelés szempontjából lényeges ajánlati elemek tartalmát megalapozó adatokat, valamint indokolást kérhet írásban, ha az ajánlat a megkötni tervezett szerződés tárgyára figyelemmel aránytalanul alacsony összeget tartalmaz az értékelési szempontként figyelembe vett ár tekintetében.
Amennyiben jelen ajánlattételi felhívásban előírt dokumentumok nem megfelelően kerülnek Ajánlattevő által az ajánlatában benyújtásra (adott esetben hiánypótlást követően sem), akkor Ajánlatkérő az Ajánlattevő ajánlatát érvénytelenné nyilváníthatja. Ajánlatkérő jogosult kizárólag a legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat kizárólagos bírálatára.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a beszerzési eljárást annak bármely szakaszában visszavonja, vagy eredménytelenné nyilvánítsa, jelen eljárás keretében ne kössön szerződést.
Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatban felmerült összes költség az Ajánlattevőt terheli.
Ajánlatkérő jogosult kizárólag a legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat kizárólagos bírálatára.
Tárgyi beszerzési eljárás olyan nyílt, egy szakaszból álló beszerzési eljárás, amelyben minden érdekelt gazdasági szereplő ajánlatot tehet.
FRISSÍTÉS! 2022.08.26.
Felhívjuk ajánlattevők figyelmét, hogy a " Munkabiztonsági és tűzvédelmi szaktevékenység ellátása a Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal telephelyén és munkaterületein " eljárásban az ajánlatadást megsegítő dokumentum került feltöltésre. Tájékoztatom továbbá az ajánlattevőket, hogy az Ajánlattételi felhívás VI. 8. pontjában a munkavédelmi szemle havonta egy alkalommal egy telephelyet érint, a VI.3. ponthoz kiegészítő információ, hogy a foglalkoztatottak létszáma 150 fő, továbbá az V. ponthoz kiegészítő információ, hogy 25 tűzoltó készülék felülvizsgálatáról szükséges gondoskodni.
FRISSÍTÉS! 2022.08.29.
Az Ajánlattételi felhívás:
- VI. pont 13. alpontjához kiegészítés: A hatóságok, felügyeleti szervek (Katasztrófavédelem, Munkavédelmi felügyelőség) hatósági ellenőrzései előtt írásbeli - a szakmát érintő- kérdéseket tehetnek fel, ezekre szükséges választ adni. Gyakorisága eltérő, de több évre esik 1-1 alkalom.
- VI. pont 18. alponthoz kiegészítő információ: Amennyiben az Önkormányzat igényli, Ajánlattevő közreműködhet különböző rendezvények tűzvédelmi biztosításának szervezésében. Mivel a rendezvényeket a Városi Könyvtár és Közösségi Ház szervezi, ilyen tevékenységre eddig nem volt szükség.
- IX. ponthoz kiegészítő információ: a hivatásos katasztrófavédelmi szerveknél, az önkormányzati és létesítményi tűzoltóságoknál, az önkéntes tűzoltó egyesületeknél, valamint az ez irányú szakágazatokban foglalkoztatottak szakmai képesítési követelményeiről és szakmai képzéseiről szóló 9/2015.(III.25.) BM rendelet 1. melléklet 4. pontja és 6. melléklet szerinti legalább középszintű tűzvédelmi szakképesítés szükséges.
- Online oktatás lehetősége: Hatályos jogszabály lehetővé teszi az online oktatást.
Melléklet(ek):
- 1. melléklet: (ajánlat+ajánlattevői nyilatkozatok .docx)
- 2. melléklet: (aláírás-minta.docx)
- 3. melléklet: Tűzvédelmi térképek