Neve: Szigetszentmiklós Város Önkormányzata
Címe: 2310 Szigetszentmiklós, Kossuth Lajos utca 2.
Telefonszáma: +36 (24) 505-504
E-mail címe: varoshaza@szigetszentmiklos.hu
Flonlapja: www.szigetszentmiklos.hu
Kapcsolattartó személy neve: Horváth Gyula
Beosztása: beruházási és műszaki ügyintéző
Telefonszáma: +36 (24) 505-652
E-mail címe: horvath.gyula@szigetszentmiklos.hu
II. Szerződés MEGHATÁROZÁSA/TÁRGYA
Ajánlatkérő a nyertes Ajánlattevővel a Szigetszentmiklósi Apróka Bölcsőde Tipegő Tagintézmény (Szigetszentmiklós, Szent Miklós útja 8/A.) közlekedő helyiségében az álmennyezet cseréjéhez szükséges kivitelezési munkák teljeskörű ellátására vonatkozóan egyösszegű, átalánydíjas vállalkozási szerződést kíván kötni a jelen ajánlattételi felhívásban meghatározottak szerint.
III. A BESZERZÉS MEGNEVEZÉSE/TÁRGYA:
Szigetszentmiklósi Apróka Bölcsőde Tipegő Tagintézmény közlekedő helyiségben az álmennyezet cseréje.
IV. Beszerzés műszaki tartalmának/elvégzendő feladatának meghatározása
A Szigetszentmiklósi Apróka Bölcsőde Tipegő Tagintézmény (Szigetszentmiklós, Szent Miklós útja 8/A.) közlekedő helyiségében lévő, cca. 75 m2 felületű álmennyezet több helyen sérült, elavult.Javítására, felújításra nincs lehetőség, mivel az álmennyezeti lapokat nem gyártják, így annak teljes cseréje szükséges a tartószerkezeti elemekkel együtt. Az új, látszóbordás függesztett álmennyezetet 60x60 cm-es raszterméretben szükséges megépíteni. A kivitelezés során a meglévő korszerűtlen lámpatestek helyett szintén új, a raszterbe illeszkedő, 8 db 60x60 cm-es LED fényforrásokat szükséges szabványosan beépíteni. Az építési-bontási hulladékok gyűjtése és elszállítása, továbbá az építési munkaterület pormentesen és tisztán történő átadása Ajánlattevő feladata.
Az elvégzendő kivitelezési munka műszaki tartalmát és mennyiségét a jelen felhívás 2. mellékletét képező árazatlan költségvetés tartalmazza.
Ajánlatkérő a vonatkozó hatályos jogszabályok, szabványok, kamarai- és egyéb szabályzatok és előírások alapján kéri a jelen ajánlattételi felhívásban meghatározott feladatok ellátását.
Ajánlatkérő csak teljes körű ajánlatot fogad el!
V. Szerződés IDŐTARTAMA
Ajánlattevő a jelen ajánlattételi felhívás IV. pontjában foglalt feladatok teljesítését az építési munkaterület átadását követően haladéktalanul köteles megkezdeni, és az óvoda nyári zárva tartása alatt, legkésőbb 2023. augusztus 21- ig befejezni. A munkaterület átadására tervezetten 2023. július 21. napján kerül sor. A kivitelezési időszak nem foglalja magában a műszaki átadás-átvételi eljárást. Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
VI. TELJESÍTÉS HELYE
Szigetszentmiklósi Apróka Bölcsőde Tipegő Tagintézménye (Szigetszentmiklós, Szent Miklós útja 8/A.)
VII. Értékelési szempontok
Ajánlatkérő tárgyi beszerzésben a legkedvezőbb ajánlati ár szempontja alapján értékeli a beérkezett ajánlatokat.
Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy az ajánlatok értékelése során Ajánlatkérő a nettó Ft ajánlati ár + ÁFA értékének összegét veszi figyelembe! Ajánlatkérő alanyi adómentesség esetén az ajánlati árak értelésekor az adott szerződésre vonatkozó, teljes kifizetendő összeget veszi figyelembe, beleértve az esetleges adókat is.
Az ajánlati árat egyösszegű átalánydíjban, egész számra kerekített bruttó Ft-ban kérjük meghatározni.
Kérjük, hogy az egyösszegű ajánlati árat (átalánydíjat) úgy határozza meg, hogy a díj magában foglalja a teljesítéssel (teljeskörű megvalósítással) összefüggésben nyertes Ajánlattevő oldalán felmerült valamennyi díjat és költséget — ideértve a teljesítés során felhasznált eszközök, anyagok költségeit, valamint a munkadíjat is. Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy az ajánlati áron felüli további díjazásra vagy költségtérítésre nem tarthat igényt jelen beszerzési eljárás alapján kötendő vállalkozási szerződés szerinti feladatainak ellátása kapcsán. Az eljárás nyertese az az Ajánlattevő, aki Ajánlatkérő részére az ajánlattételi felhívásban meghatározott feltételek alapján a legkedvezőbb ajánlati árat tartalmazó, érvényes ajánlatot teszi.
Ha több ajánlatnak azonos a fentiekben meghatározottak szerinti ajánlati ára, és nem határozható meg a nyertes ajánlattevő személye, Ajánlatkérő jogosult közjegyző jelenlétében sorsolást tartani és a sorsolás alapján kiválasztott ajánlattevőt az eljárás nyertesének nyilvánítani.
Ajánlattevő ajánlata részenként köteles a kiadott árazatlan költségvetést („árazatlan költségvetés" megnevezésű fájl) kitöltött formában (excel és pdf fájlban is) benyújtani, a pdf formátumú táblázatot cégszerű aláírással ellátva.
Ajánlatát az alábbi formában szíveskedjen megadni:
Egyösszegű ajánlati ár (nettó Ft-ban kifejezve) | |
ÁFA tartalom (Ft-ban kifejezve) | |
Egyösszegű ajánlati ár (bruttó Ft-ban kifejezve) |
VIII. Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Ajánlatkérő kéri, hogy ajánlatával együtt az alábbi dokumentumokat is szíveskedjen megküldeni:
a) Nyilatkozat a vizsgált időszakra vonatkozóan, mely tartalmazza az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően teljesített, legjelentősebb, a beszerzés tárgyára vonatkozó referenciákat.
A referencia igazolás/nyilatkozat legalább az alábbi tartalommal kerüljön benyújtásra:
- a szerződést kötő másik fél neve, székhelye;
- a referenciamunka rövid ismertetése (a szerződés tárgya, úgy, hogy abból Ajánlatkérő által meghatározott minimumkövetelmény egyértelműen megállapítható legyen);
- teljesítés mennyisége;
- a teljesítés megkezdésének és befejezésének időpontja, év, hó, nap részletezettséggel;
- nyilatkozat arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
Vizsgált időszak: Az ajánlattételi felhívás közzétételét megelőző 3 évben befejezett beszerzés tárgyára vonatkozó építési beruházás.
b) Nyilatkozat annak a szakembernek a megnevezésével, jogosultságának igazolásával, akit be kíván vonni a teljesítésbe. A jogosultság a kamarai nyilvántartási szám megadásával, vagy a kamara által kiállított igazoló dokumentum benyújtásával, a szakember rendelkezésre állása a szakember által saját kezűleg aláírt rendelkezésre állási nyilatkozat benyújtásával igazolandó.
Az alkalmassági minimum követelmények:
Alkalmatlan az ajánlattevő, ha
a) nem rendelkezik legalább az ajánlattételi felhívás feladásától visszafelé számított 3 évben legalább nettó 100 m2 alapterületet/felületet elérő vagy azt meghaladó, közhasználatú intézményben függesztett álmennyezet kivitelezésére vonatkozó, szerződésszerűen teljesített és befejezett referenciamunkával. Az elvárt referencia adott esetben 1 vagy maximum 3 kivitelezésen elvégzett munka igazolásával teljesíthető.
b) rendelkezik — a teljesítésbe bevonandó szakember(ek) esetében — legalább 1-1 fő, a 266/2013. (VII. 11.) Korm. rendelet szerinti MV-É vagy MV-É-R, valamint MV-EV vagy MV-ÉV-R szakirányú jogosultsággal, illetve a jogosultság megszerzéséhez szükséges ezen rendelet szerinti végzettséggel és szakmai gyakorlati idővel rendelkező műszaki szakemberrel.
IX. Ajánlattételi határidő
2023. július 17. 12:00 óra [helyi idő szerint]
X. Ajánlat benyújtásának helye és a benyújtás módja
Az ajánlatot cégszerűen aláírva, PDF formátumban kérjük a varosfejlesztes.beszerzes@szigetszentmiklos.hu e-mail címre az ajánlattételi határidőig megküldeni szíveskedjen. Az eljárás és az ajánlattétel nyelve a magyar. Az eljárás során mindennemű közlés magyar nyelven történik, kommunikáció semmilyen más nyelven nem fogadható el. Az ajánlat magyar nyelven kívül más nyelven nem nyújtható be.
XI. Ajánlatok felbontásának helye és ideje
Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal (2310 Szigetszentmiklós, Losonczi utca 1. I. emelet) 2023. július 17. 13:00 óra [helyi idő szerint]
XII. Hiánypótlás
Ajánlatkérő a beszerzési eljárás során Ajánlattevő részére teljes körű hiánypótlási lehetőséget biztosít. Ajánlatkérő a hiánypótlási felhívásban pontosan megjelölt hiányokról és a hiánypótlási határidőről elektronikus úton, írásban tájékoztatja Ajánlattevőt.
XIII. A SZERZŐDÉS BIZTOSÍTÉKAI:
Késedelmi kötbér:
Amennyiben nyertes Ajánlattevő jelen szerződés teljesítése során a teljesítési határidő tekintetében olyan okból, amelyért felelős, késedelembe esik, úgy késedelmi kötbér megfizetésére kötelezett. A késedelmi kötbér mértéke a késedelem minden megkezdett napja után naptári naponként a nettó, teljes szerződéses ellenérték 1 %-a, de legfeljebb a nettó teljes szerződéses időszakra vonatkozó szerződéses ellenérték 30 %-a. 30 napos késedelem elérése esetén Ajánlatkérő jogosult a szerződést felmondani vagy a szerződéstől elállni és meghiúsulási kötbért követelni.
A késedelmi kötbér megfizetése a késedelemből eredő kár mértékét nem korlátozza, és a teljesítés alól nem mentesít.
Meghiúsulási kötbér:
Amennyiben a szerződés teljesítése olyan okból, amiért nyertes Ajánlattevő felelős meghiúsul, a nyertes Ajánlattevő a nettó teljes szerződéses időszakra vonatkozó szerződéses ellenérték, mint vetítési alap 30 %-ának megfelelő meghiúsulási kötbért köteles fizetni.
A meghiúsulási kötbér érvényesítése a teljesítés követelését kizárja. (Ptk. 6:187. § (1) bekezdés)
A késedelmi és a meghiúsulási kötbér együttesen nem érvényesíthető nyertes ajánlattevővel szemben.
A meghiúsulási kötbér megfizetése a meghiúsulásból eredő kár mértékét nem korlátozza.
Ajánlatkérő a kötbéren felüli kárát is jogosult érvényesíteni.
Jótállás:
Ajánlatkérő a nyertes Ajánlattevő által elvégzett kivitelezési munka vonatkozásában 36 hónap teljes körű jótállást ír elő. A jótállás kezdő időpontja az átadás-átvételi eljárás sikeres lezárásnak napja. Amennyiben a jótállás tekintetében jogszabály a fentieknél magasabb mértéket, vagy hosszabb kötelező alkalmassági időt határoz meg valamely munkarész tekintetében, akkor a vonatkozó jogszabály előírásait kell alkalmazni.
A nyertes Ajánlattevő köteles — legkésőbb a szerződéskötés időpontjára a kivitelezési munka tárgyára vonatkozó, építési- és szerelési (C.A.R.) felelősségbiztosítási szerződést kötni, és azt nyertes ajánlattevő köteles a szerződés időtartama alatt végig fenntartani. Ajánlattevő köteles ajánlatában nyilatkozatot benyújtani arról, hogy Ajánlattevő a szerződés megkötésének időpontjáig a kivitelezési munka tárgyára vonatkozó, építési- és szerelési felelősségbiztosítási szerződéssel rendelkezni fog, és azt a szerződés időtartama alatt végig fenntartja.
XIV. Eredményhirdetés
Ajánlatkérő az eljárás eredményéről e-mailben értesíti Ajánlattevőt az ajánlattételi határidő napját követő 30. napig.
XV. További információk
Ajánlattevő az ajánlata benyújtásával kijelenti, hogy átlátható szervezetnek minősül, és nyertessége esetén vállalja az ehhez kapcsolódó nyilatkozat (mellékelve) megtételét a szerződés megkötését megelőzően, amely a szerződés mellékletét fogja képezni.
Az árajánlatával együtt az alábbi dokumentumokat is szíveskedjen megküldeni részünkre:
- Ajánlattevő ajánlata részeként köteles nyilatkozatot benyújtani az ajánlati kötöttségének idejére vonatkozóan, mely nem lehet kevesebb, mint az ajánlattételi határidő lejártától számított 30 nap,
- Ajánlattevő ajánlata benyújtásával kijelenti, hogy az ajánlattételi felhívásban foglalt valamennyi feltételt megismerte, megértette, azokat feltétel nélkül elfogadja a szerződéskötés alapjául, és annak tudomásulvételével nyújtotta be,
- Nyilatkozatot arról, hogy Ajánlattevő nem áll végelszámolás, csődeljárás vagy felszámolási eljárás alatt, vagy más hasonló eljárás folyamatban ellene; rendezett munkaügyi kapcsolatokkal rendelkezik, továbbá tárgyi beszerzési eljárás tárgyát képező munka elvégzéséhez szükséges jogosultsággal, tevékenységi körrel rendelkezik, és a szerződés időtartama alatt ezen jogosultságainak hatályát fenntartja,
- Nyilatkozatot köztartozásmentességről (amennyiben nem szerepel a NAV köztartozásmentes adózói adatbázisában).
Az eljárásban nem lehet Ajánlattevő (alvállalkozó esetében, amennyiben a teljesítés során építőipari kivitelezési tevékenységet végez), aki az Etv. szerinti, építőipari kivitelezési tevékenységet végzők névjegyzékében nem szerepel, illetve nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők esetén, aki a letelepedés szerinti ország nyilvántartásában nem szerepel.
Az Ajánlattevőnek (alvállalkozó esetében, amennyiben a teljesítés során építőipari kivitelezési tevékenységet végez) az ajánlatában egyszerű nyilatkozatot kell benyújtania arról, hogy szerepel az Étv. szerinti, építőipari kivitelezési tevékenységet végzők névjegyzékében.
Fentiekben foglaltakról Ajánlattevőnek ajánlata részeként cégszerűen aláírt nyilatkozatot szükséges benyújtani.
Jelen felhívás mellékletét képezi a vonatkozó nyilatkozat-minta.
- a) 2006. évi V. törvény hatálya alá tartozók esetén: az ajánlatot aláíró személy 2006. évi V. törvény 9. § (1) bekezdés szerinti hiteles cégaláírási nyilatkozata (a közjegyzői aláírás-hitelesítéssel ellátott címpéldány), illetve az ügyvéd vagy kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett aláírás-mintája, vagy a 2006. évi V. törvény 9. § (4) bekezdés szerint cégjegyzésre jogosult cégszerű aláírásának minősül a cégjegyzékbe bejegyzett tanúsítvánnyal rendelkező elektronikus aláírása.
- b) 2006. évi törvény hatálya alá nem tartozók esetén (kivéve külföldi illetőség esetén): a fenti a) pontnak megfeleltethető dokumentum vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt dokumentum (egyéni vállalkozó esetén a 2009. évi CXV. törvény 16. § (4) bekezdésére figyelemmel kell benyújtani).
- c) valamint egyéb személy meghatalmazása esetében a — fenti módokon igazolt - kötelezettségvállalásra jogosult személytől származó, az ajánlat aláírására vonatkozó (a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírását is tartalmazó) teljes bizonyító erejű magánokirati formában adott írásos meghatalmazást is.
- Ajánlatkérő a fenti b), és c) pont esetén teljes bizonyító erejű magánokirat alatt a következőket érti: két tanú igazolja, hogy az okirat aláírója a részben vagy egészben nem általa írt okiratot előttük írta alá, vagy aláírását előttük saját kezű aláírásának ismerte el; igazolásként az okiratot mindkét tanú aláírja, továbbá az okiraton a tanúk nevét, lakóhelyét — ennek hiányában tartózkodási helyét — olvashatóan is fel kell tüntetni, részeként nyilatkozatot csatolni arról, hogy az ajánlattételi felhívásban foglalt valamennyi feltételt megismerte, megértette és azokat feltétel nélkül elfogadja a szerződéskötés alapjául, ajánlatát annak tudomásulvételével
nyújtotta be.
Ajánlatában lévő minden dokumentumot (nyilatkozatot) a végén alá kell írnia az erre jogosult(ak)nak vagy olyan személyeknek, aki(k) erre a jogosult személy(ek)tői írásos felhatalmazást kaptak.
Ajánlatkérő előleget nem biztosít. Ajánlattevő az Ajánlatkérő által igazoltan, egy végszámla benyújtására jogosult az alábbiak szerint:
Nyertes Ajánlattevő egy végszámla benyújtására jogosult a szerződésszerű teljesítést követően. Ajánlatkérő a teljesítésigazolás kiállítását és a számla benyújtását követően jogosult az ellenszolgáltatás összegének megfizetésére.
A teljesítésigazolást Ajánlatkérő a nyertes Ajánlattevő szerződésszerű teljesítése esetén állítja ki a következő dokumentumok birtokában:
- kivitelezői készre-jelentés;
- kivitelező nyilatkozata az építési tevékenységről (szakági felelős műszaki vezetői nyilatkozat);
- beépítésre kerülő építési termékek megfelelőségét igazoló nyilatkozatok, tanúsítványok, teljesítménynyilatkozatok;
- szükség esetén az üzemeltetési-, használati-, karbantartási utasítások, útmutatók;
- szükség esetén a jótállási- és garanciajegyek.
A fenti átadási dokumentációt papír alapon 1 példányban eredetben, továbbá pdf fájlformátumban szükséges átadni.
A vállalkozói díj Ajánlatkérő által igazolt teljesítést követően a szerződésszerű, hiba- és hiánymentes, és a jogszabályoknak megfelelően benyújtott számla ellenében, a számla Ajánlatkérő általi kézhezvételét követő 30 naptári napon belül átutalással kerül kiegyenlítésre, a Ptk. 6:130. § (l)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, nyertes Ajánlattevő által a szerződésben megjelölt számlaszámra. Az ajánlattétel, a szerződéskötés és az elszámolás valutaneme forint (HUF).
Ajánlattevőnek minden esetben rendelkeznie kell a szakmagyakorláshoz szükséges minden feltétellel, illetve felelősségbiztosítással, amelyeket Ajánlattevő ajánlata benyújtásával elismer.
Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy a szerződés teljesítésének időtartama alatt az ár nem változhat.
Az ajánlatnak tartalmaznia kell a felhívásban külön ki nem emelt egyéb nyilatkozatokat, igazolásokat és más dokumentumokat is.
Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy az ajánlat érvénytelen, ha
a) azt az ajánlattételi határidő lejárta után nyújtotta be;
b) Ajánlattevő vagy részvételre jelentkező nem felel meg a szerződés teljesítéséhez szükséges alkalmassági követelményeknek, vagy nem igazolta megfelelően a követelményeknek való megfelelést;
c) egyéb módon nem felel meg az ajánlati, ajánlattételi felhívásban és a beszerzési dokumentumokban, valamint a jogszabályokban meghatározott feltételeknek, ide nem értve a részvételi jelentkezés és az ajánlat Ajánlatkérő által előírt formai követelményeit;
d) ha aránytalanul alacsony ellenszolgáltatást vagy más teljesíthetetlen feltételt tartalmaz.
Ajánlatkérő az értékelés szempontjából lényeges ajánlati elemek tartalmát megalapozó adatokat, valamint indokolást kérhet írásban, ha az ajánlat a megkötni tervezett szerződés tárgyára figyelemmel aránytalanul alacsony összeget tartalmaz az értékelési szempontként figyelembe vett ár tekintetében.
Amennyiben jelen ajánlattételi felhívásban előírt dokumentumok nem megfelelően kerülnek Ajánlattevő által az ajánlatában benyújtásra (adott esetben hiánypótlást követően sem), akkor Ajánlatkérő az Ajánlattevő ajánlatát érvénytelenné nyilváníthatja.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a beszerzési eljárást annak bármely szakaszában visszavonja, vagy eredménytelenné nyilvánítsa, jelen eljárás keretében ne kössön szerződést.
A határidők magyarországi helyi idő szerint értendők. Az eljárás és az ajánlattétel nyelve a magyar. Az eljárás során mindennemű közlés magyar nyelven történik, kommunikáció semmilyen más nyelven nem fogadható el. Az ajánlat magyar nyelven kívül más nyelven nem nyújtható be.
Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatban felmerült összes költség az ajánlattevőt terheli.
Ajánlatkérő jogosult kizárólag a legkedvezőbb ajánlat kizárólagos bírálatára.
Ajánlatkérő tárgyi beszerzési eljárásban részajánlattételre nem biztosít lehetőséget.
Az ajánlatadáshoz felmerülő részletekkel, tisztázandó kérdésekkel kapcsolatban Horváth Gyula műszaki ügyintézőnél a 24/505-652 telefonszámon vagy a horvath.gyula@szigetszentmiklos.hu email címen tud bővebb felvilágosítást kérni.
Amennyiben a helyszín ismerete szükséges ajánlattételéhez, úgy 2023. július 14-én, 10:00 órai kezdettel lehetőséget biztosítunk az Ön, Önök számára. Kérjük, hogy ennek igényét 2023. július 13. 12:00 óráig a horvath.gyula@szigetszentmiklos.hu elektronikus levelezési címre jelezni szíveskedjen.
Mellékletek:
- 1. melléklet (nyilatkozatok .docx)
- 2. melléklet (árazatlan költségvetés .xlsx)