x Széchenyi 2020
x RRF

Ügyviteli Iroda

dr. Vajna Eszter  -  osztályvezető, 06-24/505-622, vajna [pont] eszter [kukac] szigetszentmiklos [pont] hu


Gulyás Nikoletta  -  irodavezető, 06-24/505-572, gulyas [pont] nikoletta [kukac] szigetszentmiklos [pont] hu


András Enikő  -  iktató és nyilvántartási ügyintéző, 06-24/505-556, andras [pont] eniko [kukac] szigetszentmiklos [pont] hu

Dudás Lilla  -  iktató, 06-24/505-649, dudas [pont] lilla [kukac] szigetszentmiklos [pont] hu

Gajárszkyné Papp Anna  -  ügyviteli asszisztens, 06-24/505-576, papp [pont] anna [kukac] szigetszentmiklos [pont] hu

Gábor Ilona  -  iktató, 06-24/505-586, gabor [pont] ilona [kukac] szigetszentmiklos [pont] hu

Gáspár Szabolcs  -  irattáros, 06-24/505-602, gaspar [pont] szabolcs [kukac] szigetszentmiklos [pont] hu

Koszorus Andrea  -  iktató, 06-24/505-564, koszorus [pont] andrea [kukac] szigetszentmiklos [pont] hu

Mákos Dominika  -  iktató, 06-24/505-614, makos [pont] dominika [kukac] szigetszentmiklos [pont] hu

Miksics Jánosné  -  iktató, 06-24/505-606, miksics [pont] janosne [kukac] szigetszentmiklos [pont] hu

Rendekné Szabó Tünde  -  iktató, 06-24/505-592, szabo [pont] tunde [kukac] szigetszentmiklos [pont] hu

Spányik Judit  -  postázó/ügyfélirányító, 06-24/505-584, spanyik [pont] judit [kukac] szigetszentmiklos [pont] hu

Szabó László  -  ügyfélirányító, 06-24/505-504, szabo [pont] laszlo [kukac] szigetszentmiklos [pont] hu


 - 

Bucsu Lászlóné  -  takarító

Földesi Zoltánné  -  takarító

Mészáros Józsefné  -  takarító

Ónodi Jenő  -  takarító

Ónodi Szilvia  -  takarító

Szőke Zoltánné  -  takarító

Az Ügyviteli Iroda feladatai:
a) iktatási, irattározási, postázási feladatok ellátása,
b) iratkezelési statisztikák készítése,
c) intézményi alapító okiratok nyilvántartása,
d) szerződések nyilvántartása,
e) a Hivatal belső szabályzatainak, vezetői utasításainak nyilvántartása,
f) hirdetmények kifüggesztése,
g) külső ellenőrzések nyilvántartása,
h) közérdekű adatigénylés elutasításáról szóló nyilvántartás vezetése,
i) szervezeti adatfelelősi feladatok ellátása,
j) ügyfélirányítási és egyéb központi nyilvántartási feladatok elvégzése,
k) a hivatali épületek takarítási feladatainak ellátása,
l) az otthoni munkavégzéssel érintett napokon a nem távmunkával dolgozó munkatársak elhelyezése kapcsán a Hivatal főépületében történő munkavégzés szervezési feladatai.