Török Mária
-
banki ügyintéző, 06-24/505-548, torok.maria@szigetszentmiklos.hu
Vajdáné Györke Judit
-
támogatási és szociális pénzügyi ügyintéző, 06-24/505-579, gyorke.judit@szigetszentmiklos.hu
Hidvéghy Krisztina
-
pénzügyi ügyintéző, 06-24/505-642, hidveghy.krisztina@szigetszentmiklos.hu
Dobrai Magdolna
-
pénzügyi ügyintéző, 06-24/505-514, dobrai.magdolna@szigetszentmiklos.hu
A Pénzügyi Iroda feladatai:
a) a beruházásokhoz kapcsolódó hitelfelvételek előkészítése, hitelek lehívása, hitelszerződések teljesítése,
b) a Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló 2011. évi CXCIV. törvény alapján az önkormányzat adósságot keletkeztető ügyletének
megkötését megelőzően a Kormány előzetes hozzájárulásához a Magyar Államkincstár részére adatszolgáltatás, mely alapján benyújtja a Kormány hozzájárulása iránti kérelmet a fejlesztési célú ügylethez,
c) az Önkormányzat, a Hivatal, a nemzetiségi önkormányzatok tekintetében az alábbi feladatokat látja el: 1. számlázás, számlaiktatás, 2. ÁFA és egyéb adók analitikus nyilvántartása, és bevallások benyújtása, 3. banki tranzakciók bonyolítása az OTP Elektra terminálon keresztül, együttműködés pénzintézetekkel bankszámlakezeléssel, jogosultság beállítással kapcsolatos kérdésekben, 4. házipénztár kezelési feladatok, 5. személyi jellegű juttatások (nem rendszeres és külső személyi juttatások) számfejtése és kifizetése, 6. cafetéria juttatások számfejtése és utalása, 7. dolgozói költségtérítések számfejtése, kifizetése, nyilvántartása, 8. dolgozói szociális támogatások, kölcsönök kifizetése és nyilvántartása, 9. jövedelemigazolások, adóigazolások kiadása,
d) a szociális települési támogatások, segélyek, pénzbeli ellátások igénylése, elszámolása, kifizetése és ezekkel kapcsolatos adatszolgáltatás,
e) a pénzügyi szakterülethez kapcsolódó képviselő-testületi és bizottsági előterjesztések elkészítése,
f) más szakterületek előterjesztéseinek pénzügyi szempontból történő véleményezése,
g) az Európai Uniós forrásból elnyert pályázati támogatásokkal kapcsolatos pénzügyi-számviteli nyilvántartások vezetése,
h) a támogatáshoz kapcsolódó pénzügyi tranzakciók végrehajtása,
i) vagyonváltozás számviteli rendezése,
j) egyes önkormányzati fenntartású intézmények gazdálkodásának végrehajtásával kapcsolatos feladatokat ellátó önkormányzati intézmény létesítése, fenntartói irányítása, működtetése, felügyelete, illetve ezen önkormányzati fenntartású intézmény törzskönyvi nyilvántartásával kapcsolatos ügyintézés,
k) könyvvizsgálat beszerzése,
l) az éves beszámoló és zárszámadás könyvvizsgálatának, hitelesítésének előkészítésében és lebonyolításában való közreműködés.